Balpamuk selamlar bende 10+1 im
İlk zamanlar öğürtüm çok oluyordu, ikimciye hamileyim. İlk hamileliğimde ne baş dönmesi, ne bulantı hiçbir şey yaşamamıştım. İkincide kusma yok ama öğürtüm çok oldu. Bir haftadır iyiyim, rahatım.
Öğlenleri çok uykum geliyor :) ve genelde öğlen uykusu yapıyorum. 3,5 yaşında 1 kızım var.
Canım çok yemek istemiyor. Beslenmemi de beğenmiyorum. Günlük süt yoğurt tüketemiyorum şimdilik böyle..
Cinsiyet hakkında yorum yapılmadı ama benim hissiyatım erkek yönünde 2-3 haftaya belli olur bakalım :)