Kuzeyozum bende daha önce kanama olmuştu. Hastanede yatmıştım 11+5 de . Şuan 13+4 üz ve üç gündür kahverengi lekeler geliyor. Bazen avuç içim kadar bazen saatlerce hiç gelmiyor. Üç gündür devam bugün biraz daha sık geliyor. Doktor diyor ki kanama alanın boşalıyor sorun olmaz. Cuma kontrol var iple çekiyorum