Ecexxxxxx ilk hamileliğimde üzerimde tatlı bir koku oluşmuştu.
Sanki yenidoğan bebek var gibiydi.. hamileliğim boyunca o kokuyu hep üzerimde hissetmiştim.
Şimdi ikinci hamileliğimde de o kokuyu hissetim, hamileyim kesim dedim ve test uyguladım.
Çift çizgiyi gördüm.
Bu vücudunu tanımayla ilgili.
Herkeste olır veya olacak diye bir şey yok.
Bak mesela, post sahibi hamileliğini öğrendi.
O akıntı hamileliğe delalet :)
Bu hissinle, vücudun sana verdiği tepkilerle de alakalı..
ne kadar iyi tanırsan, o kadar net sonuca ulaşırsın