Mrblr 22 haftalık hamileyim normalde zaten uzun süre ayakta durunca veya oturunca ağrım olır ama dinlenince geçerdi. Dün gece şiddetli ağrım bailadı belimden kasıklarıma doğru dinlenmeme rağmen geçmedi sabaha karşı hafifledi şuanda hafif bacak ağrım var gibi normal bi durum mu dr. Görünmem gerekiyormu?