6+2 haftanın hamileydim klomen ve çatlatma ile tedavi gördüm ilki kimyasaldı. Bu gebeliğimde 441 den 57 ye düşmeye başladı progestan kullandığım halde tutunamamış bu da kimyasal hala kanamam başlamadı. Doktorum artık bize gelme burda yapabileceğimiz şeyler bitti tıp fakültesine git AFAS TESTLERİ VAR YAPTIR DEDİ. dahiliyeye Perinatolojiye tıbbi genetiğe randevu aldım.
Genetik testi yaptıran var mı aranızda? 1-2 ay ara ver hamile kalma dedi.