Avukatsız anlaşmalı boşanma için dilekçeyi mahkemeye verdik gün verdiler sonrasında mahkeme görüldü ikimizde orda bulunduk hakim 30 gün sonra gerekçeli kararı gelin alın dedi o kararı aldığımız zaman 15 gün içinde itiraz süreniz başlıyor ama hakimden hakime ilden ile değişiyor. Kırsal kesimde yaşayan kuzenim mahkeme günü 15 gün itiraz süresi başladı hemen dilekçe verdiler beklemek istemiyoruz diye aynı gün işleme alındı 2 günde boşandılar bizim hakim 30 gün süre koydu iyikide koymuş biz barıştık şükür 10 sene sonra mucizemizi bekliyoruz 🤲