gamzedenizz ultrason da baktılar mi ilk başta benimde ntsde problem çıkmadı alltan baktılar açılma yoktu ultrason la bakınca doktor yatış verdi bebek doğum kanalına inmiş doğmak için zorluyormus rahim duvarının inceltmis sonradan sancim ntsede çıktı kasilmalarim arttı tabi dedigim gibi kasılmalar düzensizse normal kabul ediliyor