Mercimek35 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim tüp bebekle hamile kaldığım için perinatoloji uzmanına gitmek ve onunla devam edip doğumumu gerçekleştirmek istiyorum . Arkadaşım Hakan Kanıt dan memnun aranızda gidip memnun kalan yada beğenmeyen varmı?
Ysn Mercimek35 izmirdesiniz sanırım o doktoru bilmiyorum ama perinstolog olarak yakup erataya gitti arkadaşım çok ama çok memnun kaldı