Günaydın ben yarın 19 haftalık olucam nasip olursa. Geneliğimin ilk ayından itibaren kasılmalarım var ara ara da korkumdan sürekli yazdım buraya paylaştım sizinle. Şimdi artık sürekli kasılmam var ayakta duramıyorum hiç 10’dk yürüyemiyorum kasılıp ikibüklüm kalıyorum doktora gittim kasılmamın iyi olmadığını açılmya sebebiyet verebileceğini söyledi. Kan vs aldı sonuçlarımaağlık ocağından aldım oda düşeğe sebebiyet verebilir dedi aranızda böyle bişi yaşayan oldu mu? Ne tavsiye edersiniz çok korkuyorum