Kızlar 2 aydır 2 kere başıma geldi bu olay dün kahvaltı yaptım mutfağı topluyordum birden bacaklarım halsizleşti midem bulanır gibi oldu hemen içeri gidip oturdum tansiyonumu ölçtüm büyük tansiyon 9 küçük tansiyon 2 çıktı benim tansiyonum hiç bu kadar düşmezdi kendimi iyi hissedince hemen tuz attım ağzıma biraz uzandım ondan sonra düzeldim. Bu tansiyon düşüklüğü normal mi sizce bu arada 6 aylık hamileyim