Ebus2045 aminehumamoms valla benim gittiğim hastanede herhangi bir ücret talep edilmemişti Denizli’de bu arada
Elagl 10 hafta once girmistim kasik agrilarim yuzunden 24.hafta sonlarinda 79 tlydi konak hastanesinde
fizikcianne aminehumamoms özel bir kliniğe gidiyorum muayene ücreti 600 tl. Onun haricinde nst den para almıyor
Smr28 Mesealal bende oraya kontrole gidiyorum kaçıncı haftadan sonra doktor nts istiyor? Songül hanıma mı gidiyorsnz
Zeynpp49 Benimde milli eğitim personeli olduğum için indirimle 80. Normalde yoktu yeni yapmışlar şaka gibiler