Dün hem devlette hemde özelde muayene oldum. Devlette bebeğimin kilosu için 1700 Gr , suyu içinde normal denildi. Öğleden sonra özele gittim kiloso için 2000 Gr suyu için biraz fazla denildi. Makine ya da tecrübe farkı muhtemelen. Ben yine de suyun fazla olduğunu düşünerek bugün itibariyle yediklerime çok daha fazla özen göstermeye başladım. 😬