Neslihankoksal Kızlar benim yarın 40 hafta olucak ama daha hiç bir belirti ağrı yok üstelik daha doğum kanalına bile girmemiş ama kafası aşağıda dedi doktor. Sizlerde durum ne var mı benim gibi 40 larında olup da bekleyenler?
ebruuu- Neslihankoksal benim de 39 bugün,sancı vs yok sadece bir kaç gündür aşırı bel ağrım var dayanamıyorum artık😩 sağlıkla bir an önce gelsin bebişler 🤲🏻
miray_aden Neslihankoksal 39. Haftanin icindeyim bende ne sancim var ne bisey hic dogmayacakmis gibi geliyo
Neslihankoksal Vesile-nur benim de öyle işte bakalım 41 hafta olduğumda randevum var o zaman daha kanala girmemişse suni verecekler galiba ama ben sezeryan istediğimi söyleyeceğim İnşâAllah sezeryan olur
Neslihankoksal Sibel24 kilosu kaç sizin ben 39+4 deyken 3700 dedi doktor dikkat et artık almasın dedi
Vesile-nur Neslihankoksal doktorum kanala girmeyen bebeğe ne kadar suni sancı versekte normal yolla dogmasi zor olur dedi beklemedeyiz eğer kanala girmezse bizimde sonumuz sezeryan gibi bakalım haftaya randevum var me diyecek
Neslihankoksal miray_aden benimde öyle doğmayacak gibi geliyor ama haftaya kesin doğumum olur diye düşünüyorum çünkü artık vaktim geldi 41 hafta olucak haftaya
miray_aden Neslihankoksal Zaten en fazla 41 hafta bekletiyorlar diye biliyorum suni sanciyla dogumu baslatiyorlar galiba insallah kendiliginden baslar dogumunuz suni sanci zor diyorlar Allah yardimcimiz olsun 🥰
Neslihankoksal miray_aden evet bende ondan korkuyorum bi de devlete gidiyorum isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar 🙁
miray_aden Neslihankoksal bende oyle devlet takipliyim suni sanci ise yaramazsa son care sezeryan yapiyorlarmis bosuna sanci cektiginle Kaliyormussun korkunc geliyo boyle dusununce 🥲