Srp53 bende onu diyecektim belki vardı ama düzenli adet olduğun için anlaşılmadi benim dediğim gibi pcos teshisi koymuyorlardi adetlerim duzensiz olduğu halde karından ultrason ile bakıyorlardı alttan muayene edilmiyordum hiç hormon bakılıyordu hepsi temiz strestendir mevsimseldir gecikme diyip söktürücü verip gönderiyorlardi 🤦🏻♀️😅 bu doktor alttan muayene ile teşhis koydu işte bana, senin de belki de adet gecikmen de yoktu diye bir de bekarken de alttan muayene edilmiyor zaten o sebeple şimdi çıktı ortaya belki