Kızlar ben 26.6 Haftalık hamileyim bugün doktor randevum vardı ve doktorda sezeryan mı normal mi olur diye sorduğumda bebeğin kafasının göbeğimde olduğunu ve böyle kalırsa sezeryan olacağını söyledi ama daha önce hiç doğum yapmadığım için hastanede bebeğin kafasının döndürebileceğini veya bebeğin daha belki yer değiştirebileceğini söyledi bu konu hakkında bilgisi olan var mı