Şuan 13+4 hamileyim. On gün öncesine kadar iştahımda ufacık eksilme yoktu mide bulantısı falan asla yaşamazdım. On gündür iştah gitti bazende yemek yiyince midem bulanıyor. Çok aç olduğum zaman yemeğe oturduğumda 2 kaşık yiyorum doydum diyorum eğer yemeye devam edersem midem bulanıyor kötüleniyorum. Hbişe yemek istemiyorum mecburen yiyorum az az. Böyle olan var mı sonradan yani neden oldu anlamıyorum