Bebekkkk Nur_09 çok almışsın canım 25 ten sonra kolay alınıyor zaten karbonhidrat yeme dikkat et tatlıda çok yeme
Nsrn1 Nur_09 daha 20.haftada 20 kg çok fazla ama sağlıklı ve rahat bir gebelik geçirmeniz için hemen bir diyetisyenle çalışmaya başlamanız yararınıza olacaktır.
Gokce71 Nur_09 Kadın doğumcunla görüş öncelikle o yönlendirsin diyetisyene bebeğin kilosunu da dikkate alarak ikisi beraber iş birliği yapıyorlar genelde. Bebeğe kilo aldırıp seni zayıflatabilirler.
Nur_09 Gokce71 bugün gittim pazartesi diyetisyen yolu baya vahim durum yani benim de psikolojim bozuldu ya
Gokce71 Nur_09 Sıkmayın canınızı. Doğumdan sonra istediğiniz sıkı diyeti uygular rahatça spor yaparsınız.
Petrichorers Ben de 20 haftada 20 kilo almıştım popişim kocaman oldu yerlere göklere sığamıyorum doktorum diyetisyene yönlendirdi ama gitmedim