Ezo667 merhabalar, ben 11. Haftamdayım. 2 kez gittik hakan hocaya şu ana kadar. İlk gittiğimizden beri her randevuda 20-30 dk arası zaman geçirdik. Aklımızda kalan soru olsaydı daha da uzatacağından eminim. Siz sormadan önce ben soracağınızı tahmin ettiğim her şeyi anlatayım diyerek başlamıştı zaten ve gerçekten de soracak pek bir sorumuz kalmamıştı. Beslenme ve hareket önerilerinde bulundu. Her iki seansının da sonu, benim en büyük önerim neydi? Tadını çıkar, hasta değilsin şeklinde oldu 😊 haftaya gideceğim tekrar, nipt ve diğer testler için ( nipt olayını size bırakıyor bu arada, tüm testleri açıklıyor, zorlamıyor). Ultrasonda da oldukça başarılı bulduk, daha kesemiz küçücükken, önce bir karından bakalım bulamazsak vajinal deneriz demişti. Hemen de buldu keseyi. Geçen sefer de kalbini dinledik, nasıl anne diye atıyor duydun mu gibi şeyler söyledi hep. İlgisini ve yaklaşımını seviyorum. Randevu almak ve sonuç göstermek dışında bana her acil durumda ulaşabilirsiniz diyerek numarasını vermişti. Birkaç gün önce de çok hasta olunca mesaj attım. Hemen dönüş yaptı öneriler konusunda. Hastaneye gelirsem de çok temiz düzenli, otel gibi görünüyor. İlk aklımda medicana’daki bir doktor vardı benim de ama çok çok kalabalık bir hastane. Özel sağlık hastanesini bu anlamda seviyorum. İnşallah her şey yolunda devam eder.