Selam. 4 gündür agrilarim vardi ( regl agrisi gibi ) Ultrasona gitdim dün bebes 33.34 hafta gösterdi 2003 kq. 32 + 1. Yani 1 hafta önden gidiyor. Çok Şükür her sey iyi. Lakin bebekde yumurtalikta mi ne 3 sm kist var. Ultrasondaki doktorum normal kiz cocuklarinda oluyor gecicek dedi. Kendi doktoruma da dedim evet oluyor dogukunca bakiyoruz cogusunda yok dedi. Yani kendiliginden gecen birseymis. Hani kalpde ekokenik fokus varya oyle birsey qaliba. İnşeAllah gelicek ultrasonda gecmis olur. Ya da dogulunca. Sizden bilgi almak istedim her seyi kafama takib stress yapmak istemiyorum ( Bu postu dun atmisdim lakin kimse cevap yazmadi yeniden kopyaladim )