81Seyma81 kizlar ben 7. haftama yeni girdim dun doktorum keseyi 15 mm gordu yolk sacda var ama bebek ve kalp atisi goremedik benim gibi olup sonradan kalp atisi duyan var mi acaba
3bebekannesiii 81Seyma81 4+3 de keseyim gördük 7+5 e kadar bebeği goremedık tam 8+0 da bebek ve kalp atısını aldık 🥰
Minikperi 81Seyma81 kızımı 8. haftada gördük 7 de gözükmüyordu. Kalbini 9. haftada duyduk. Şuan 3,5 yaşında 💕
Melekleriminanesiyim2 Ben aynısını yaşadım bir umut olarak 10 haftaya kadar kendi isteğim ile bekledim yol.sac varsa bebek var dir diye düşündüm malesef sonra sonlandırıldı gebeliğin bu üçüncü kaybım ama bi kizim oldu sonunda