Esraabbaa Kızlar doğuma girerken kolumda bilezik olması sorun olur mu? Bileğimden çok zor çıkan bi tane bileziğim var ince, eğer doğuma öyle girilmiyorsa şimdiden çıkarayım çünkü kilo aldıkça çıkarmam çok zor olabilir
Efnanefnan Esraabbaa hic bisey olmayacak vucudunda heleki bilezik hic olmaz 😄damaryolu tansiyon aleti vs engel olur
ikiprensannesi__ Esraabbaa eğer sezeryansa takı felan yasak saçında toka bile yasak normal doğumu bilmiyorum ama canim yasakmi degilmi
minikoannesi123 Esraabbaa normal doğumda bir sorun olmaz da sezaryende biraz doktora bağlı. Mesela oje de surulmemesi gerekiyor demişlerdi ama ben oje ile girmek zorunda kalmıştım sezaryene, bir sorun olmadı. Kontrole gittiğinizde doktora sorun ona göre çıkartın bence
Burisinannesi Esraabbaa ben sezaryen doğum yaptım ve sezaryen olacaksanız almıyolar. Yüzük küpe kolye herşeyi çıkarttırıyolar
CeydaST minikoannesi123 parmaktan nabız oksijen ölçüyorlar ya onu yanıltabiliyormuş oje. Sen şansına sıkıntı yaşamamışsın
balkizim_06 29 haftalık hamileyim yüzüğümü zor cıkardım parmagımdan bnce sizde cıkarın ne olur ne olmz….
minikoannesi123 seyda53 benim bulunduğum hastanede normal doğum yapan kişiler de vardı gayet geldikleri gibi girdiler, özel olarak bir şey çıkartmadılar. Önceki yorumum da belirttiğim gibi biraz hastane, doktor hatta anestezi doktoru ile bile ilgili bir durum bu.
CeydaST Esraabbaa çıkar bacım onları. İnce Bi kolyem Bi de ufacık küpem vardı onları bile çıkarttırdılar. Küpenin tekini kocam kaybetti 😂
minikoannesi123 CeydaST evet onu ben de duymuştum. Ben kontrole diye gidip sezaryen oldum bu sebeple o an elimde oje vardı. Anestezi uzmanı çıkarsan iyi olur çıkarmasan da sorun olmaz demişti, öyle girdim ben de
Kahverengi Esraabbaa en garanti çıkartmak sezeryanda hiç birşey kabul etmiyorlar brişey olur isteyerek veya istemeyerek sezeryan olmak zorunda kalırsın o sırada onu çıkartmakla uğraşma
Meryemnzzz Esraabbaa bende normal doğum yapmıştım kulağımdaki piercingleri bile çıkartmıştı hatta tokaya kadar yinede sorun doktorunuza
zumrasmom1 Esraabbaa ben idrar yolu enfeksiyonundan hastanede yattım kilitli bilezigim vardı iki tane hemşire kızdı aniden dogumun başlasa bunalr çıkmadan seni dogumhaneye alamam dedi. Kocam geldiğinde küpe takı toka ne varsa eve yolladim
Minikperi Esraabbaa devlette her türlü doğumda yasak. Sezaryende özelde de yasak. Özelde normal doğumda yasak mı bilmiyorum 🤷🏻♀️