CgladaP Kızlar saçlarım çok fena durumda 32.haftadayım arkadaşım doktoruna sormuş diplere sürdürtmeden olur demiş. Sizlerden saçını açtıran boyatan falan varmı. Bana neler önerirsiniz yardımcı olun 🙏🏻🌸
minikoannesi123 CgladaP ben hamileyken 5.ay bittikten sonra boya yaptırabilirsin demişti doktorum. Siz yine kendi doktorunuza da danışın bence
miray_aden CgladaP Ben 12. Haftamdan sonra ayda bi kez boyadim ama acici falan vurmadim normal duz siyah benim boyadigim kokusuna fazla maruz kalmamak ve olabildigince kisa sürede halletmek gerekiyo 2 aydir da boyamiyorum doguma az kaldigi icin 38+2 suan dogumdan sonra boyarim dedim
miray_aden Efeoglum54 Erken olabilir doktorum bana 12. Haftayi doldurduktan sonra yapabilirsin demisti biraz daha bekleyin doktorunuza da danisin bence
CgladaP Anladım saolun kızlar yani açıcı dışında boyamanın bi sakıncası yok. Açıcı ile saçını açtıran varmı peki🙏🏻