Benim de Bat 13 Ekim. Heyecanla bekliyorum. Bu ay ilk kez Klomen kullandım. Göğüs uçlarımda hafif hassasiyet ve karıncalanma var. Umarım psikolojik değildir diyorum. Keza Ocak ayında çok erken bir düşük yaşadığımı düşünüyorum. Silik çizgiyi görmüştüm 🥹
Umarım hepimiz beklenen haberleri en doğru zamanda alırız 🙈