Istahsizanne Merhaba kızlar. Dün gece uyurken birden rahmime giren bir ağrıyla uyandım ama öyle sıradan ağrı sızılardan değil, sanki çocuk kanala girdi de dışarı çıkacak gibi hissettim ve istemsizce bağırdım. 1-2 dakikada azalarak geçti ama erken doğum belirtisi olabilir mi? 28+3 haftalığız daha 😔 doktorumun numarası da yok, bugün de pazar
Elaylama Siz mutlaka bi acile falan gidin. Benzer bir şey bende de oluyor ama sadece gece sıkışık kalktığımda 😊 yapınca geçiyor.