Rabissskemal Kızlar 32 haftalık olduk ama kasiklarim ağrıyor artık neden ilk gebelik bilmiyorum bisey bu konuda cahilim sizce neden adet olcam gibi ağrım var kasiklarim sadece sebebi nedir
batununannesi__ Rabissskemal 33 haftalık oldum benimde aynı şekilde pazartesi randevum var bakalım ne dicek umarım erken doğum riski yoktur bide üstüne grip oldum berbat bişey
ElayAysen Rabissskemal Biz de 32 + 2 haftadayiz ilk kez aciypr karnim regl agrisi gibi. Yani gelip giden degil hep aciyor. 4 gündür yani. Ultrasona gitdim Şükür birsey yok. Bende serklaj var her halde ondan dolayi baski oluyor da dartiliyor aciyor bilemiyorummmmm