Kızlar bugün gecikmemin 6.günü ama adet günümde yumurtlama gördüğüm için testte yapamıyorum meraktan çatlamak üzereyim belimde çok ağrı var arada karın ağrısı ve kasıklarıma saniyelik girip çıkan ağrı var adet mi olacam yoksa bebiş mi tutunmaya çalışıyor bilmiyorum ama meraklar içinde beklemedeyim ne zaman test yapmalıyım 10.gün yapsam çıkar mı yoksa 14.güne kadar beklemeli miyim ?