Hilalcikkk benim akneli Roza’m var bu yüzden cildiyeye gittim onun verdiklerini kullanıyorum 2 yıldır. Cildim bebek gibi oldu. Tabii ürünler pahalı ama en azından kafam rahat. Cilt önemli 🌸 TTO’nun yüz yıkama köpüğü, Azelderm’in azaleik asiti ve Bioderma’nın nemlendiricisini kullanıyorum. Bu kadar yani 3 ürün. Bir de cilt ürünlerini internetten almayın çoğu sahte olduğu için mahvediyor cildi. 🌸