Merhabalar, iki üç gündür ara ara irkiliyorum bu yüzden tedirgin oluyorum normal gündelik şeylerden bile. Bugün ilk defa kötü bir rüya görüp uyandım. Bu durum hormonlarla alakalı olabilir mi? Bebeğe bir zararı var mıdır? Zaten çok pimpirik biriyim. Böyle en ufak sesten irkilir oldum.