Cansskrmn Kızlar merhaba , doktor demir ilacı ve decavit kullanmamı söylemişti. Kendi doktorum tatildeydi o yüzden gelmesini beklemeden doktorun dediği ilaçları kullandım kendi doktorum decavite gerek yok vitamin kilo aldırır dedi benim de kafam karıştı herkes vitamin kullanıyor mu ?
Busrasayin Cansskrmn bende decavit kullanıyorum bide d vitamini doktorum doğuma kadar kullanacaksin dedi
Cansskrmn Busrasayin elifcevikibis Krtcm Fhryhzr Aysee1123 Razee Teşekkür ederim cevaplarınız için . Bana neden öyle dedi acaba herkes kullanıyor bir ben kullanmıyorum sanırım :)
Fhryhzr Demir ilacı + multivitamin (regenesis) + d vitamini damlası kullanıyorum 17 haftadayım hiç kilo almadım
elifcevikibis 17+3 deyim. Decavit, Coledan D vitamini, Magosit, Gynoferro Sanol kullanıyorum… Bir kaç hafta sonra B12 iğneleri de olucakmışım…
Cansskrmn @“Sudeeeeha” Sudeeeeha bende sadece decavitle kan ama onu da bırakabilirsin deyince bi afalladım ilk gebeliğim o kadar bilgim de yok açıkçası
Cansskrmn asel_asl doktorla bir kez daha konuşayım en iyisi 😊 ilk gebeliğim benim doktorumda çok iyi aslında güvenilir yani ama işte ne yapayım istemsizce kıllanıyorum herşeyden 😊
Civciv_ Cansskrmn decavit,kan ilacı,magnezyum,balık yağı omega3 kullanıyorum bunların hepsini 15.haftamda başlattı doktorum
Cansskrmn Civciv_ Benimki başlatmadı işte sadece demir ilacı yeterli doğal yollarla al vitamin dedi sağlıklı beslen dedi 😊