Goncaulkr Kshrki ay şafak 12 yazıyor bu uygulamada ama çok yoruldum ya. 33. Haftamdan beri kolestaz takipliyim kaşınmaktan günlerimin tadını çıkaramıyorum. Çok şükür değerlerim düşünce kendi gelmesini bekliyolar ama hala kızım gelmek istemiyor 🫣