Belinay0922 Mrb arkadaslar gebelikte kan uyusmazligi hakkinda bilgi verir misiniz?Benim kan grubumla eşimin ayni.
Candef Belinay0922 ikinizin kan grubu aynıysa bir sıkıntı yok.. biz de kan uyuşmazlığı var benim kan grubum negatif eşimin pozitif 28.haftada bana iğne yapacaklar. Doğumdan sonra da eğer bebek pozitif kana sahipse bana yine iğne yapacaklar. İlk çocuğumda böyle ilerlemişti bu süreç.
zeytin_ Belinay0922 benimde negatif eşimin pozitif bunu biz bilmiyorduk kan uyuşmazlığıgini evlendiğimizdede bunun bilgisini vermediler hamile kalmıştım kalp atışı olmadı kürtaj oldum kürtajdan sonra iğne vurdular şimdi ikinci bebegime hamileyim doğumdan sonra da ikinci iğne yapılacak
Tugce_23 @"Belinay0922 bende kan uyuşmazlığı var ben negatif eşim pozitif 10 haftalıkken kanamam oldı iğne oldum 7. Ayda yine olcam bebek doğduktan sonra pozitifse yine olcam
Belinay0922 Tugce_23 anladim ins bebişini saglikli bi sekilde kucagina alirsin.Cok tsk ederim .benle esiminki de BRh+ ayninkan grubuz