Papatyam27 Aslında aklımızda bir isim vardı Baybars çoğu kişi zorlanıyor bu isimden sizce nasıl zor mu kötü bi isim mi erkek ismi önerir misiniz paşamın ismi ne olmalı 🥲💙
Eboz Papatyam27 eminseniz hosunuza gidiyorsa koyun alisirlar Kizimin adi livanur hic boyle isim olmamisti sulalemde hep ayse fatma emine di Bana o.ismi.koyma soyleyemeyiz dediler lila dediler diva dediler ama sonunda livanura alistilar 😀
Ladybird06 Papatyam27 biraz zor canım, zor gelebilir bazı insanlara🙂 önerilerim Bartu Emir Barış Mete/Metehan Kayra
annelik_4 Biraz zor sanki🤭Barlas olabilir Burak,Ali Asaf,Alperen,Alparslan, Yiğit Ali,Umut Efe ve daha binlerce isim☺️
Papatyam27 Eboz aşırı mantıklı bizimde aynı durum işte zormuş bana gene kolay geliyor ben bu konuyu düşüncem 😂😂
cokbilmismom Aybars daha güzel sanki. Baybars hem söylenişi zor hem kulağa hoş gelmedi pek benim fikrim tabi kiii 🥰🥰
boz-elaa Baybars ismini esim begeniyordu, o ne oyle baybay der gibi dedim slkdf ama cidden hosuma gitmedi onun yerine Kivanc isminde mutabık olduk 😂🤝
Papatyam27 boz-elaa aynısını ben yapıyorum eşime eşim istedi o ismi bende diyorum kızıyor falan abi ne zor yaaa 😂😂