meraklimel bebeğim küvezde 7-10 günlük antibiyotik tedavisi alacak. Ancak bize iki günde bir göstereceklermiş. Başka hastanelerde kanguru bakımı vs varken bize iki günde bir kere göstermelerini normal karşılayamıyorum. Bu şekilde mi oluyor çoğu yerde?
nb- meraklimel her hastanenin kuralı farklıdır ve maalesef annenin nasıl karşıladığıyla ilgilenmiyolar.benim yeğenim kaldı kaldığı süre boyunca annesi kucağına almadı sadece hastaneden çıkması için 1 gece uyum gecesi yaptılar küvözden çıkartıp annesiyle aynı odada kaldı ertesi gün taburcu oldu
Kayaozge meraklimel Benim oğlumda kaldı günde bir kere gidebiliyorduk yanına ama kucağıma vermiyordular asla Sütüm gelmiyordu bir hemşire sağolsun ki sütüm gelsin diye çocuğu gizlice kısa süreliğine kucağıma vermişti başka da vermediler
hilalcelik1 meraklimel hastaneden hastaneye farklı galiba bizde sadece Salı ve cuma görebiliyoruz bizimde antibiyotik tedavisi
EbruMD meraklimel benim de kızım kalmıştı idrar yolu enfeksiyonundan günde iki kere her gün emzirmeye gidiyordum sizin neyden kalıcak
Umutku meraklimel bizde 11 gün yattık antibiyotikler bitince çıkardılar bizim hastanede haftanın 3 günü gösteriyorlardı her yerin farklı olabiliyor
Bebislerim-_ Umutku Merhabalar benim oglumda 6 gundur entube erken dogu 34 hafta acaba sizinkide solunum destegi aldimi bu sureci nasil atlattiniz
Sedefomur1 meraklimel ilk dogumumda oğlumda hemen kuveze alındı ilk iki gün gosteremeyiz dediler hastaneyi birbirine kattım iyiki de yapmışım 🤣 sonrasında 5 gün daha kaldı günde bir kere gidip çocuğumu görebildim
Umutku Bebislerim-_ Bizde 35+1 de doğduk evet solunum desteği aldı 6 gün falan sonrasında desteksiz devam etti bu sürede haftanın 3 günü görmeye gidiyorduk tabi evde bebeğim yanımdaymış gibi 2 saatte bir sütümü sağıp götürüyorduk.
YuvarlanamayanPaanda meraklimel bizde öyle 3 günde bir ellemeden dokunmadan küvezin dışında gördük hergün 12.30 13.00 arasıda cam arkasından oda dışından bakabiliyorduk oda şansın olurda cama yakın olursa bebeğin ama şehir hastanesinde mesela dokuabiliuor emzirebiliyormuşun tabi enfeksyon riski antibiyotık kullanımı oldugu için belki elletmiyorlardır 4 gün kaldık zaten biz