Buseceylan Kızlar iki isim arasında kararsızız Kayra ve Alpaslan arasında hangisi daha kulağa hoş geliyo sizce 😊
ilkimgk Buseceylan bende çok Kayra istemiştim ama isim karakteri ve sakıncalı isimler arasında olduğu için vazgeçtim . İçimde ukde kaldı
Noktacik Nolur Alpaslan koymayın ya bütün ülkede erkek bebelerin adı bu artık ahmet mehmete döndü isim
Ebru-29 Ben de sorayım 🤗 Rüyamda Duha ismini gördüm oğlun olacak adını Duha koy dediler anlamı da güzel ama önce kulağıma hoş gelmedi istemedim kulağına okunsun dedim. Sonra pişman olurum diye koymaya karar verdim nasıl sizce