Kızlar bugün eltim geldi bebeğin odasına baktık sonra. Kıyafet vs baktıktan sonra emziği gördü aaa emzik vercek misin sen dedi. Evet dedm hem de hastaneye götürecem kendimle inşallah ilk günden alır dedm. Ay verme emzikk ya dedi. Neden dedm yok işte damaklari zarar görür yok ileride konuşamaz vs vs.Kızına hiç emzik vermemiş ama kızı 2.5 yaşında konuşamıyor vermedin sen bak konuşmuyor demek ki bak emzikle alakası yok demek istedm ama demedim tabi kırılır diye. Ama emzigin bir zararı olmaz diye biliyorum ben. Siz verecek misiniz emzik yeni doğar doğmaz