NurtenB Merhabalar hanımlar ben İzmit Medar tıp merkezi ne gidiyordum yasemin yarar kıvrak doktorum ama orası kapanmış ve doktorum akademi hastanesine geçmiş benimle aynı durumda ola veya da akademi de ücretler ne kadar bilgisi olan varmı