Nurbucann Dmndmn kıza benziyor sanki canım bizde 13 haftalık olduk bugün cuma günü doktorumuz %90 kız dedi ama bakalım birdahaki ay kesinleşicekkk bizimde
Dmndmn Nurbucann Hayırlısı olsun canım benim sağlıklı bebeklerimiz olsunda cinsiyet hiç önemli değil zaten 💜
Nurbucann Dmndmn tabikide en önemlisi sağlıklı olsun bebeklerimiz inşallah biz dün gittik doktorumuz geçen kontrolümüzde %90 kız demişti şimdi 16 haftalık olduk %99 erkek dedi 😂
Dmndmn @Gulsen4224 ilk bebeğimde bizim cinsiyetimizi doğru tahmin etmiştiniz.Hala buralardaysanız bu bebeğim içinde tahmin alabilir miyim ? 💕