Asilim Cocuk_Gelisimci_Anne bugün baya iyiydim canım temizlik falan yaptım o derece iyiydim ne zaman gelir bebiş bilmiyorum ilk gebeliğim de suyum gelmişti de gitmiştim 38+4de böyle beklemek ne kadar zormuş 😅
Cocuk_Gelisimci_Anne Asilim hayırlısı ile kucağına al inşallah iyi yapmışsın ellerine sağlık dikkat et