Turkaann gelmiş geçmiş olsun. Şimdi kaçıncı haftanızdasınız? Aslında hem haklılar hem biraz abartıya kaçıyor gibi sonuçta bebeğin me zaman geleceği belli değil ve haftalarca kimse hastanede kalamaz ki hele özeldeyiz biz napıcaz düşünüyoruz şu an 😞
Aslında her şey yolundaydı geçen hafta sadece 34. Hafta muyenesi ultrasonda 36da çıkıyorduk. Haftasonu 45dklık bir mesafede minik bir tatil yapalım dedik 😂oradayken aslında normalden çok daha az hareket ettim yağmurluyd hep yattım oturdum.
Sonra akşamüstğ sancılarım başladı belimden göbeğimin üst kısmından. Çok yediğim için oldu sandkm ama sonra geçmedi yatırmadı uyutmadı gece aniden döndük ve yatışım yapıldı. Sancım geçti serumlarla . Ciğer geliştirici vs de yapıldı. Açılmada ilk geldiğimizde 2di sonra 3 oldu şimdi 4 olmuş.
Çıkartmıyor dr biz tekrardan ücret için konuşacağız gerekirse eve geçelim diyeceğiz çünkü pahalı bir hastane ve bunu hiç planlamamıştık açıkçası. Sizde aynı şeylerden geçtiğiniz için biraz ayrıntılı yazdım.
Evde yatıyorsunuz değil mi?