Benimde dün gece geldi internetteki nişan fotoğraflarına benziyordu benimki. Bugün hastaneye gittim vajinada baskı hafif sancılar var ama açıklığım yok. 40+2 deyim bende. Hemen başlıyormuş bazılarında doğum ama bende tık yok
İnşallah tek avazda kurtuluruz.