Son 3 aya girince psikolojik rahatsızlıkları artan var mı? Anksiyete, okb, sürekli ağlama krizleri gibi.. yeniden bunları yaşamaktan korktuğum için sürekli ağlıyorum. En zor hastalıktır ruh hastalığı çok iyi biliyorum. Baş etmesi zor. Allahtan eşim desteğim zaten ilacım odur hep. Ama onu ve kendimi yormak istemiyorum. Geçici bir süreç mi?