Kızlar rahatsızdım doktor antibiyotik verdi sizce kullanmalımıyım kullanmamalımıyım ?
Ozlem51 doktor verdiyse Tabiki kullan
Ozlem51 ben hep kullandım enfeksiyonum olduğu için
Ozlem51 Doktor vermiş.
Kendi doğum doktorunuz verdi değil mi
Bahar1644 acile gittim
Bahar1644 saol cnm bende grip falan olmustum o yuzden gittim parol ve antibiyotik verdi
Ozlem51 sence buna doktorun değil de bizim karar vermemiz mantıklı mı ?
nb- aranızda kullanan oldumu diye sordum sadece ters tepki vermene gerek yoktu cnm
nb- normalde sadece parol veriyolarmisti antibiuotik verince bende tedirgin olsum