bsrsvm Kizlar lavaboya gittim sıvı kan aktı Nisan mı kanama mi anlamadım kesildi şimdi 39+3 teyim lütfen yardım
mihraveannesii bsrsvm ilk doğumumda 39+1dw bende aynı şikayetle doktora gitmiştim. Doğuma alınmıştım ama benim bebeğimin kalp atışlarında sıkıntıda olmuştu iki gün sonra doğum gerçekleşti. Hayırlısı olsun bebişiniz ve sizin için ama ben olsam gider bi gözükürdüm sanırım doktora
Elitopatra25 bsrsvm bacım buraya yazagina git hastaneye zaten günün gelmiş neyi bekliyorsun kan geldiyse büyük ihtimal doğumun başlamış zaten tamda günün yani hastaneye git vakit kaybetme
Esmagrr bsrsvm rahim yumuşamış bir belirti gibi düşün bunu kocanı al da git doktora buralarda bekleme 😂
Meve Nişan olabilir acil servis yakınsa gidip durumu söylersen yardımcı olurlar. En azından bebeğin kalp atımı ultrasonla durumuna bakarlar
bsrsvm Hareketleri var bebegimin hala . Beklesem mı gitsem mi. Nisan koyu kıvamlı sümüksü mü olur yoksa sıvı kan şeklinde mi gelir bilemedim
1prensesannesi__ bsrsvm ben klozetten kalkinca sadece 1 tane kirmizi nokta gormustum peceteye gelmemisti bile ama herkesin farkli olabilir genelde 1 damla kadar diyolar
Sadetelve Hadi inşallah sağ salim kucağına alırsın inşallah sorun yoktur da evladına kavuşursun canım
bsrsvm Doktorum nst güzel istersen eve git sancın çoğalınca gel istersen yat dedi. Ben de eve gidiyorum. Sancım çıkmadı galiba. Alttan muayene ettiler kanama var tabi. Doğum belirtisi dedi korkulacak bir şey yok dediler. Bakalım beklicez sancıları 🥹
Symm bsrsvm hastane yakınsa düzenli 5 dk da bir gelmesini bekle duşunu falan al zaten şiddetide artar anlarsın
bsrsvm Symm duşumu aldım 5 dk ya düşmedi ama hafif yani bilmiyorum böyle mi oluyor. 30 sn anca sürüyor karnimdan kasıklarıma doğru bir sızı gibi giriyor