Arkadaşlar bebek saçlı VS yok böyle bir şey, bebeğin kilo aldığı büyüdüğü haftalar, mide iyice sıkışıyor ve asit yukarı doğru çıkıyor.37. Haftada bebek daha aşağı inince biraz rahatlarsınız, şurup pek işe yaramıyor, doktorunuza danışın bir mide koruyucu yazsın size asit dengesi oluşuyor ve şikayetimiz baya azalıyor. Mide koruyucu şurup şeklinde değil hap şeklinde olacak. Pantactive var benim aşina olduğum doktorum izin verdi içtim düzenli sabah aç karınla.