Semmraa mekselinaa sadece anne sütü alanlar bebekler için 7 günde bir de günde 7 kere de kirletmeleri doğal kabul edilir ama mama işin içine girince bağırsak florası değişip hazmedemeyebiliyor bir kaç gün yapmayınca sancılı ağrılı huzursuz oluyorlar.
gokcetugumm Kaç aylık benim kızım da sadece anne sütü alıp yapmadığı günler oluyordu 7 gün kadar normal demişti doktor