Hayatatli309 Kızlar 3 hafta her çarşamba çipura balık yedim am dip balığı olduğunu öğrendim bişey olur muuu ya içime korku düştü
Minikperi Hayatatli309 hayır bir şey olmaz. Sonuçta haftada 1 yemişsiniz. Hiç paketli gıda tüketmiyor musunuz? Onların da etkisi aynı merak etmeyin. 🌸
Nazalex Hayatatli309 cnm onlar zaten çiftlik balığıdır av bulmak çok zor hemde pahalı. İçin rahat olsun
Minikperi Hayatatli309 dip balığıysa yememek daha doğru. Yüzey balıklarını tercih edin hamilelikten sonra dip balıklarını yine yersiniz nolcak.
Derinnderinn Ben balıkçıya sordum özellikle çipura dip balığımi hamileyim ona göre alicam yoksa başka alırım dedim hayır değil dedi.yiyorum yani ben çipura levrek vs. Sen nerden duydun dip balığı olduğunu
Seymanurrr06 Hayatatli309 bir şey olmaz ben midye de yemiştim 2-3 tane son ayda sadece dip balığı yedikten sonra helva yemenizi öneriyorlar ❤️