MerveKaya38 Buketduru35 bioderma nın şampuan ve nemlendiricisini aldım çokta memnunum biraz pahalı ama değer 🌸
guzelanne01_ Buketduru35 hepsi mustela canımm çok memnunum yüz kreminide aldım ve konak şampuanınıda aldım çok memnunum🌸
Damla Buketduru35 bebek Şampuan ve losyon olarak ecowell kullanıyorum %100 doğal içerik bebek yağı olarakta incia kullanıyorum yine o da %100 doğal içerikli çok memnunum ben kokuları dokuları mükemmelll. Bebek losyonuny kendi yüzüme de sürüyorum 😂
Cansuu55 Buketduru35 mustela kesinlikle alma asla içeriği temiz değil içeriğini araştırırsan görürsün , incia %100 temiz içerik
Hilalshnn Buketduru35 gratiste 900 ml uni baby indirimde 55 tl ben aldim.almak isteyen veya kullananlar icin söylemek istedim. :)