Kızlar 9 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu olmuştum çok kaşık ağrım ve sarı akıntım vardı 10 gün antibiyotik kullandım geçer gibi oldu ilaç bitince tekrarladı onu kızılcık kaynatıp suyunu içerek geçirmiştim sonra tekrarladı yine içtim geçti 18 haftalık oldum bugün yine sarı akıntı gelmeye başladı. Kızılcık gerçekten iyi geliyor ama tekrar edebiliyor bi kaç hafta sonra şimdi tekrar kaynatıp içiyim diyorum ama böyle 15 gün de bir 2 3 gün içmek zararı olur mu yani herhangi bi zararı var mıdır bebeğe