Iremsena Kızlar 33. Haftadayız sürekli ayaklarımda ağrı oluyor sabah kalktığımda bile, uzun süre ayakta durduğum zaman da altlarında yanma oluyor aynı şeyleri yaşayanlar var mı aranızda?
feyzanurkadir Iremsena ayak ağrılarınız ne zaman başladı ? 3. Ayımdan beri ayak ağrılarım yüzünden çekmediğim kalmadı. Sabahları yataktan kalktığımda tabanlarım ağrıyor yürüyemiyorum resmen.
glsmogrtmn 35+6 günlüğüz aynı sıkıntılar bende de var. Hele sabah ilk kalktogimda yarım saat aysklarim resmen zonkluyor, ayak altı yanması gebeliğimin en başından beri vardı ama birkaç haftadır çok daha şiddetlendi maalesef sanırım hepsi notmal :/
Iremsena feyzanurkadir benim 7.ayımın sonlarına doğru başladı ama son bir buçuk ayım kaldı ayağa kalkmak istemiyorum ağrılar yüzünden resmen