Sema21_hamza Ne yaptıysam ne denediysem gece beni uykumdan kaldıracak derece midem yanıyor tavsiyesi olan var mı
aslanprenses_ Sema21_hamza doktorum bana şurup yazdı. Baya hafifletiyor çok yandığında içiyorum en azından uyuyabilirsin belki. Doktorundan ilaç istesene bir an önce 😢
Erme Sema21_hamza aynı senin gibiyim bende 37 + 4 ne olduysa birkac haftadır perisanım saat bası uyanıyorum ne gaviscon ne baska ilac ne süt soda asla ise yaramıyor uyurken acı su geliyor bazen boğulcak gibi oluyorum ancak sabaha dogru hafifliyor
Sema21_hamza aslanprenses_ şurup soda süt buz ne denediysem o an geçiyor ve tekrar başlıyor. Yemek yemekten korkuyorum artık
Cnskrrsln Reflü düzeyinde mide yanmam vardı , doktorum rabelis mide hapı yazdı. Uyku konforum arttı böyle bir mutluluk yok 🥰
Bulbulyuvasi Salata ve yoğurdu karıştırın doğrayıp içine biraz kekik koyun. Gaviscon şurup ve rennie tablet.
Erme Sema21_hamza Sema21_hamza alakası olcağını sanmıyorum fazla yemekte yiyemiyorum aksam yemekleri özellikle yedikten sonra çarpıntı halsizlik oluyor asırı karamsarım bu ara ins sağlıkla kucağımıza alırız bir an önce
Rabiakllgz Bnde 36.haftadayim artık hat safhada mide yanmam bugün aşırı derecede oldu ölüyorum sandm kardeşim karbonatlı suyu görmüş internette deneyelim dedik 1bardak suya 1cay kaşığı koyup içtim anında kesti deneyebilirsin sende
Birrrcan Sema21_hamza benimde yanıyor ve eksiyor bir kaç yaprak yeşil nane yiyorum iyi geliyor ilacım olduğunda ilaç kullanıyorum bitmiş kaç gündür onun yerine yeşil nane 👌